Za zamkniętymi drzwiami

Cześć !


 Lubicie czytać? Ja uwielbiam! Tak wiem, teraz to jest niemodne, raczej powód do wstydu, ale nie wstydze się ! :P Tak czy inaczej, czytam książki, gazety, artykuły, wszystko co się nawinie. Przodują książki. Ostatnio np przeczytałam bardzo dobrą i chciałam Wam polecić.








Myślę, że najbardziej ucieszy fanów kryminałów. Bardzo dobrze napisana moim zdaniem. No słuchajcie - cierpiałam razem z Grace, bałam się razem z Nią, martwiłam, planowałam. Idealnie można się wczuć w klimat, wciąga tak, że przeczytałam ją praktycznie w ciągu niecałych dwóch dni.

No dobra, to o czym to właściwie jest? 

Narracja jest prowadzona przez kobietę, główną bohaterkę. Opisuje swoje doczesne życie, na przemian z retrospekcjami, jak to się stało, że jest tak jak jest. Grace ma niepełnosprawną siostrę, która ma się niebawem sprowadzić do domu Grace i Jej wspaniałego, przystojnego, kochanego i bogatego męża, który nie odstępuję żony na krok. No naprawdę, wydaje się jakby żyła niczym pączek w maśle. Znajome Jej zazdroszczą. Wszystkie poza jedną.. Jedna z Nich zaczyna podejrzewać, że jest zbyt idealnie, że coś tu "śmierdzi". I faktycznie - Wspaniały Jack okazuje się potworem. Więzi żonę w domu, wszędzie z Nią chodzi, żeby nie uciekła. Kobieta nie może mieć komórki ani własnego maila. I tu wcale tak naprawdę nie chodzi o Grace. Jackowi zależy na.. a jednak nie będę zdradzać wszystkiego. Jeżeli jesteście ciekawi, tyłki do góry i do księgarni lub biblioteki, w podskokach ! Chyba, że ktoś ma ochotę, to zgłaszać się do mnie, pożyczę ;)

Trzymajcie się !

Komentarze

  1. Brzmi ciekawie... zwłaszcza, że prawdopodobnie chodzi o to, aby pokazać, że tak naprawdę bilans szczęścia wychodzi zawsze na zero- coś kosztem czegoś. Jestem ciekawa, jaka jest rola siostry Grace w tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryminałów nie czytuję, ale tym mnie zaintrygowałaś ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że udało mi się Was zaintrygować:). Nic więcej nie zdradzam. Samych dobrych wrażeń życzę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty