Legendy polskie :D

Witam!

   Przeprasza, że tak się ociągam, kilka dni przerwy itp, ale nie zapomniałam o Was :) Moje najbliższe tygodnie to będzie taka kolejka górska w lunaparku, ale jest tak u Nas co semestr, idzie się przyzywczaić ;)

  Ostatnio ktoś mi pokazał ciekawą rzecz!  Allegro - ten serwis aukcyjny/sprzedażowy - promuje się za pomocą krótko metrażowych filmów. Tak nawiasem mówiąc nie wiem, czemu :) Myślałam, że są na tyle popularni, że nie muszą sie reklamować, a jednak!

   Powstał cykl pod tytułem "Legendy polskie".
Póki co, dosłownie kilka filmików. Nowoczesne wydanie staropolskich legend, najlepsza moim zdaniem jest o TWARDOWSKYM :D Podrzucę Wam link. I jest tam też cover piosenki "Aleja gwiazd". Utwór stary, ale nowe wydanie moim zdaniem MEGA! Teledysk jest jakby wyjaśnieniem i zapoznaniem z bohaterami filmiku o TWARDOWSKYM. Może to brzmi trochę niejasno, ale klikniecie, zobaczycie i może spodoba się Wam tak samo jak i mi :)

  A tak odnośnie tematyki pozytywnego myślenia - czegoś, czego cały czas się uczę i na punkcie tego mam fioła - mam zamiar jak najwięcej osób tym zarazić! Będę zgłębiać też tajniki afirmacji. Oczywiście wszystko Wam opiszę, ale muszę jeszcze trochę się doedukować ;) Póki co przekazuję filmiki, oglądać, zachwycać się, miłego seansu !


TUTAJ <-- Legenda o TWARDOWSKYm ;), jest też 2 część, powinno Wam się wyświetlić w proponowanych

TUTAJ <-- Teledysk do "Aleja gwiazd"



                    I łapcie wiosnę !






Komentarze

Popularne posty