CHANGES NEXT EXIT !

Dzień dobry!



       Dawno mnie nie było ;) Chciałam Wam się pochwalić, że wraz z moim nadwornym informatykiem, zaczynamy dziś działania nad moją osobistą stronką! :)  Bloger powoli idzie w odstawkę niestety.

             Pewnie niedługo zaczną pojawiać się na blogu jakieś pyszne koktajle, ponieważ w końcu mam długo wyczekiwany blender :D. Także będzie pysznie. Uporządkuję też stronkę. Wpisy podzielę na kategorie, żeby łatwiej Wam było szukać tych moich mądrości odnoście tego, co najbardziej Was interesuje ;) Postaram się, żeby wyglądało to wszystko ciekawie, a jednocześnie w miarę prosto jeżeli chodzi o poruszanie się na stronce. Piszę tak trochę bez ładu i składu, może zacznę robisz jakieś wpisy- cykle, co Wy na to? Chciałabym stworzyć miejsce, które stanie się małą skarbnicą wiedzy. Ale nie takiej typowo naukowej, a takiej, która ułatwia życie. I pomaga być szczęśliwym ;)


              Tak tylko chciałam w ramach wyjaśnień opisać, co planuję i co już się zaczęło dziać :)
A może macie jakiś temat, na który chcielibyście tutaj u mnie przeczytać parę słów? Może potrzebujecie porady czy pomocy w jakiejś materii? Piszcie w komentarzach, albo na fanpagu w prywatnej wiadomości. Jestem otwarta na propozycje :)

              To tak w kilku słowach o tym co przed Nami. Ja uciekam, ale wracam już niebawem ze zdwojoną siłą :)

             Miłego dnia!

Komentarze

  1. Blender jest na liscie moich zakupow, powodzenia w poznawaniu nowych przepisow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam w takim razie zrealizować listę ;) nie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty