Po prostu środa. Po prostu "Pomniejszenie" ;)


Hej



Odpaliłam bloggera i zastanawiam się o czym by tutaj. Już kilka razy zaczęłam pisać i usunęłam. Nic nie wydaje mi się dobre na tyle, żeby wstawić. Człowiek jak nie ma narzuconego trybu pracy lub szkoły, jak nie ma narzuconego grafiku to trochę głupieje. Niby jest okej, ale jakoś tak rozdupiony człowiek. Trochę proza życia. Mam dwie ksiażki, na pewno będą super. Zresztą, tego autora już coś czytałam, nie może być inaczej. Tylko jakoś tak wszystko no mówię leży. Paradoskalnie, jak pracowałam w wakacje po 10 godzin to tworzyłam najlepsze wpisy, gdzieś w między czasie. A teraz teoretycznie czas mam, a coś nie chce iść. Ale z drugiej strony widzicie - napisałam już kilka linijek o tym, że nie wiem o czym napisać... jest moc :D.



Skończyłam dziś oglądać film. Był tak długi dla mnie, że juz wczoraj poległam. Ale co by nie gadać, naprawdę sympatyczny. Tak, tak, film może być sympatyczny ;). Był chyba niedawno w kinach.

POMNIEJSZENIE

Pewien naukowiec poświęca się nieustannym próbom pomniejszenia człowieka. A dlaczego, po co i na co? A dlatego, żeby zmniejszyć przeludnienie na Ziemii, zmniejszyć produkcję odpadów, spróbować cofnąć topnienie lodowców i tą nieszczęsną dziurę ozonową. Na pierwszy ogień idzie grupa ludzi, ochotników. Jako pierwsi dali się zminiaturywować i zamieszkali w pierwszej mini wiosce. Wraz z owym naukowcem i Jego żoną. Są szczęśliwsi niż kiedykolwiek i zaczynają namawiać obywateli Ziemii do tego w ich mniemaniu cudownego kroku. Pomniejszenie staje się bardzo dobrym rozwiązaniem dla ludzi zadłużonych. Bowiem gdy przechodzisz do mniejszego świata - Twoje pieniądze się pomnażają - CUD :P. No i to jest główny powód, dla którego nasz główny bohater (Matt Damon) decyduje się na przeniesienie do świata małych. Niestety Jego żona poddaje się w trakcie procesu. W sumie nie ma się co dziwić. Aby przejść zabieg pomniejszenia, wyciąga się wszystkie sztuczne zęby, leczy ubytki, i teraz UWAGA UWAGA goli głowę na łyso, goli brwi, owłosienie na całym ciele. Naprawdę jest to dość makabryczne. Ale w dobrej wierze. Włosy na ludzkim ciele nie uległy by pomniejszeniu i mogły by zabić. No... to troszkę skomplikowane ;). W każdym bądź razie Damon poznaje zupełnie nowy świat. Pełen luksusów. Poznaje bogaczy, znajduje dawnych znajomych. Poznaje też ludzi bardzo ubogich jak chociażby kobietę bez nogi, której imienia nie potrafię wymówić ani napisać. Jednak Jej poznanie odmienia życie mężczyzny. Wszystko w końcu potoczyłoby się sielankowo, gdyby nie fakt, że Ziemii jednak nie da się uratować. Mimo wszystko grozi Jej zagłada...

Film porusza bardzo trudna tematy. Ale ma w sobie również ogromną dawkę humoru, co kocham! Polecam każdemu z Was. Bardzo ciekawy. Nie pożałujecie ;)


No i co? Nie będziemy może przedłużać. Dziś będzie o tak o.

Życzę Wam wspaniałego wieczoru i czwartku pełnego sukcesów wszelakich :*



Komentarze

Popularne posty