Nie-perfekcjonizm i ja!

Cześć!

Bardzo, bardzo mi wstyd, ale dopadł mnie TOTALNY, CAŁKOWITY, NIEWYBACZALNY, ale jak najbardziej ludzki LEŃ. Sama sobie musiałam dać kopa w tyłek. I wziąć się za wszystko na nowo. I za pisanie. I tak sobie pomyślałam, że skoro już mowa o tym lenistwie, co to mnie dopadło...

Prefekcjonizm.



Nie jestem na niego podatna. Ani trochę. Ale trochę mi wstyd. Większość ludzi jednak dąży do bycia perfekcyjnym. A ja...owszem, reperuję się, udoskonalam. Robię coś dla siebie, dla bliskich i dla świata;). Ale wiem, że perfekcyjna nigdy nie będę. To wiem na pewno. Choćby się waliło, paliło, choćbym się zes...no po prostu nie dam rady :D. Popełniam masę błędów. Odnoszę miliony małych porażek. Mimo pozytywnego myślenia - zawsze się coś nawinie. Przyznaję się bez bicia!

Czy jest Nas więcej? Halo? Hop, hop? Ktoś? Ktokolwiek?

Mam nadzieję, że tak. Miłoby było:). Ale... nawet gdybym miałą zostać ostatnią nieperfekcyjną osóbką na świecie - nic na to nie poradzę.

Są dziewczyny, które zawsze idealnie się ubiorą.
Idealnie dopasują wypowiedź do sytuacji.
Idealnie dobiorą słowa.
Nigdy nie palną nic głupiego.
Nie śmieją się za głośno i nigdy się nie oplują.
Nie potkną się na prostej drodze i o własne nogi.
Nie zahaczą  rękawem o klamkę wychodząc z sali.
Nigdy nie zabruczy im w brzuchu na cały głos.
Nigdy nie zaczną seplenić czy mówić niewyraźnie.
Nigdy nie zaplącze im się język.
Nigdy nie wejdą w psią kupę.
Nigdy nic nie przesolą.
Ani nie przepieprzą.
Nie przypalą ciasta.
Nie uderzą się o framugę.
Ani nie wybuchną niekontrolowaną złością.
Zawsze zrobią dobrą minę do złej gry.
I zawsze są uśmiechnięte, nawet gdy w środku właśnie rozpada im się serce na milion kawałków.

Ideały.
Pefekcyjne kobiety, jak najbardziej godne naśladowania.
I ja!;)


Komentarze

  1. Tak, zdecydowanie jest nas więcej 😂 Piątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
      Dużo uścisków ;)

      Usuń
  2. Ja ostatnio określiłam się mianem królowej chaosu, mam dość mojego roztargnienia oraz tego, że bez przerwy popełniam głupie błędy. Niestety los bywa przewrotny i często mam szczęście, ale też często coś nie idzie po mojej myśli. Niestety. Cóż czasem tak bywa. Staram się pracować nad sobą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królowa chaosu:D podoba mi się ta nazwa! Bardzo dobrze ze próbujesz pracować nad sobą, ja też. A efekty? No cóż. Nie możemy być zbyt wspaniałe prawda? ;)

      Usuń
  3. Nie-idealne, nie-perfekcyjne, ale piękne zdjęcie!
    I wspaniały wpis. Nie chciejmy być idealni... pisałam kiedyś o tym, łatwo powiedzieć, ciężej wykonać :( Ale perfekcjonizm tylko utrudnia nasze życie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia jesteś niezawodna! Dziękuję Ci bardzo:*
      Zgadzam się z stu procentach, muszę przy okazji odkopać Twój wpis na ten temat:)
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  4. Przybij piąteczkę, bo cierpimy na to samo :D
    Ale mi w sumie z tym wygodnie :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! Ja jestem dumna z tego, jaka jestem tak naprawdę!:) I będę zawsze ;)
      Trzymaj się ciepło!

      Usuń
  5. I super. Perfekcjonistom często perfekcjonizm wychodzi bokiem, bo jest niesamowicie stresujący. Im bardziej perfekcyjni się stajemy, tym więcej ludzie od nas potem wymagają i tym bardziej zwracają uwagę na potknięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Zapomniałam o tej kwestii. Jeżeli robisz coś zawsze źle i raz się postarasz, chwalą Cię wszyscy pod niebiosa. Gdy robisz coś zawsze dobrze, a raz się potkniesz to wszyscy wytykają;)
      Piątka!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty