Zaczynamy jeszcze raz ;)

Hej !
 Dawno mnie tu nie było. Dużo myślałam nad blogiem, nad tym o czym pisać, żeby nie zanudzić i jednocześniej móc się owtorzyć, pokazać kim jestem i co lubię. Nie będzie to tylko i wyłącznie typowy pamiętnik, chciałabym co nie co urozmaicić ;) Pomyślałam, że będziecie sobie mogli poczytać na moim blogu zarówno o medytacji, parapsychologii, samorozwoju jak i o zdrowiu, wszelakich wyrobach 'home made' ( ciasta, ciasteczka, sałatki, ozdóbki, jakieś maseczki itp ),
ciekawych miejscach wartych odwiedzenia w Polsce i na świecie, bieganiu i maratonach. No i oczywiście czasem może być po prostu coś o mnie, o książkach i filmach, ponieważ po prostu je uwielbiam <3 Planuję w każdy piątek i poniedziałek zamieszczać nowy wpis, to tak standardowo, czasem może uda się częściej :) To tyle jeżeli chodzi o reaktywację i objaśnienia.
Piąteczka !










'Lepszy jeden mały czyn, niż tysiąc planów'

Komentarze

Popularne posty