Początek


Witam ;)

 Nigdy nie bawiłam się w upublicznianie moich przemyśleń, przeżyć i innego typu ciekawostek. Piszę pamiętniki od hmm jakoś od 10go roku życiu, a może i dłużej. Aktualnie jestem studentką, więc cóż.. w moim pokoju przestały się mieścić stosy zeszytów zapisanych przemyśleniami. Gdzieś po drodze były wiersze i niedokończona książka.. Ale może czas pozwolić ujrzeć tym moim myślom światło dzienne ? A nuż komuś się te moje wypociny przydadzą, kogoś rozbawią, zaciekawią czy może w jakiś sposób komuś z Was pomogą przetrwać gorszy dzień.  :) Ale ale.. może na początek coś tam o sobie nakreśle więcej.
Jestem na trzecim roku budownictwa, Tego nie da się opisać, kto studiował ten wie ;) Kierunek baaaaaaardzo czasochłonny. Niby mam dużo zajęć, ale zapragnęłam rozbudzić w sobie pasje, znaleźć konkretny cel i sens w życiu, poświęcić czemuś czas i energię. Nie wiem czy ktoś z Was ma podobnie? Jeszcze nie wie, czego dokładnie chce od życia? Jeszcze się w tym życiu próbuje odnaleźć?

Ups, chyba zbyt duża wylewność jak na pierwszy raz.

Trzymajcie się

Komentarze

Popularne posty